Pirjo Kuusk


Administraator

“Klienditeenindajana olen töötanud juba ligi 20 aastat. Ilmselgelt peab see fakt iseenesest juba tõestama seda, et mulle see töö meeldib. Olen toimetanud varasemalt pikka aega ka hotellinduses ning turismi valdkonnas, kuid kõrgkool sai lõpetatud sootuks muusika erialal. Juba muusikuna tegutsedes ning erinevates paikades esinedes kohtusin väga mitut sorti inimestega ja juba siis sai mulle selgeks kui väga erisugused võivad olla reaktsioonid ning emotsioonid erinevate inimeste poolt ühes ja samas situatsioonis. Tegelikult on ka muusiku töö väga suures osas otsekui klienditeenindaja roll. Hotellis töötamise algusaegadest mäletan väga selgelt ühte lauset oma kõige esimeselt koolituselt, mida viisid läbi prantslased- see lause oli kogu koolituse läbivaks teemaks ning kõlas korduvalt üha uuesti ja uuesti: “Happy staff- happy clients!” Koolitusi on lisandunud mitmeidkümneid, kuid vahest alateadlikult olen just seda lauset motona endas ning endaga kandnud kõik need aastad. Tegelikult aga toimib see “slogan” ka täiesti pöördvõrdeliselt peegelefektina- ehk, et- oma kogemustele toetuses julgen arvata- samamoodi kandub üle ka kliendi emotsioon teenindajale! Olgu siis meie hüüdlauseks siin Sinises Salongis pigem: “Happy clients- happy staff!” Sest usun siiralt, et meie salongist lahkudes on kõik meie kliendid puhanumad, õnnelikumad, säravamad! Ning soovivad tagasi tulla! Rõõmsate ja meeldivate taaskohtumisteni!”

Leidi Uukkivi


Administraator

“Olen töötanud Sinises Salongis juba neliteist aastat ja võin kõhklematult väita, et selle aja jooksul on salongist kujunenud minu teine kodu. Töökäimise muudavad nauditavaks sõbralik kollektiiv ning muidugi meeldivad kliendid. Mulle meeldib väga inimestega suhelda ja just suhtlemisoskus on see, mida mul oma töös kõige rohkem vaja läheb. Usun, et üks professionaalne administaator peab olema täpne ja kiire organiseerimisvõimega asjaajaja, ent suurima tähtsusega on selles töös siiski empaatiavõime ning soov jagada klientidega elurõõmu ja psotiivseid emotsioone. Annan administaatorina iga päev endast parima, et klient lahkuks salongist rahulolevana ja sooviks meid uuesti külastada. Klientide tunnustav tagasiside ja siiras naeratus hüvastijätul valmistavad mulle iga päev suurt rõõmu.”

Birgit Allik


Administraator/kosmeetik

“2001 a.talvel lõpetasin Eesti Esimese Erakosmeetika kooli. Seega olen kosmeetikuna tööd teinud juba üle 15 aasta. Teen oma tööd suure pühendumisega. Peamine on kliendi rahulolu ja soov tagasi tulla. Oma ameti juures kosmeetikuna meeldib kõige rohkem asjaolu,et töö ei muutu kunagi rutiinseks. Aastate jooksul olen läbinud palju erinevaid koolitusi. Sealhulgas ka klienditeeninduse ja soome keele kursused. Tööst vabal ajal veedan aega oma pere ja sõpradega. Meeldib palju reisida. Oma olemuselt olen rõõmsameelne, kohusetundlik ja hea suhtleja. Kohtumiseni Sininses Salongis!”

Berit Kütt


Administraator

“Olen Sinises Salongis töötanud 20 aastat,salongi asutamisest peale. Ilumaailm on mind huvitanud pikka aega. Peale keskkooli avanes võimalus tööle minna vanalinnas Ilusalong Dolores, kus töötasin 3aastat konsultant-müüjana,sealt edasi Ilusalong Sanriinis Viru hotellis administraatorina 2 aastat ja nüüd viimased 20 aastat Sinises Salongis. Kuna mulle meeldivad keeled, siis olen täiendanud inglise keelt lisaks keeltekoolis. Lapsepõlves tahtsin saada giidiks ,see tundus nii põnev, et saad reisida ja oskad paljusid keeli, aga paraku see jäi unistuseks. Oma töös meeldib mulle, et ma saan klientidega suhelda ja saan nendelt positiivset tagasisidet, kui rahul nad on meie salongist lahkudes. Põnevad on ka koolitused, mida korraldavad erinevad kosmeetikavaldkonna koolitajad, see annab meile teadmisi soovitada klientidele meelepäraseid tooteid. Minu kui klienditeenindaja jaoks on oluline viisakus, professionaalsus ja aidata kliendil end tunda meie salongis end hubaselt ja mõnusalt.”

Helen Seller


Administraator

“Minu tööalased kogemused on seotud kõik klienditeenindusega. Olen töötanud eelnevatel aastatel ilusalongis, hotellis ja spaas administraatorina, pikemalt 7 aastat Saku mõisas perenaisena. Erialalt oman kosmeetiku ja hotelliteenindaja elukutset. Pean enda positiivstekes omadusteks just head suhtlemisoskust ning elu- ja töökogemust. Suhtlemine klientidega ongi minu jaoks tööalaselt kõige nauditavam. Alati rahulolev ja rõõmsameelne klient on parim tagasiside, st olen oma tööd teinud hästi. Tahan anda endast alati parimat!”

Piret Kemp


Administraator

“Oman kogemust klienditeenindajana hotelli ja spa administraatorina, olen end täiendanud erinevatel jumestuskursustel, pikemalt töötasin Kaubamaja ilumaailmas teenindaja- jumestajana ja seal mõistsin, et tahan alati töötada iluvalkonnas. Mulle meeldib töö inimestega. Soovin ennast pidevalt arendada, juurde õppida. Mulle meeldib teha oma tööd hingega. Sinise Salongi spaa administraatoriks soovisin saada just seepärast, et armastan seda positiivset energiat, mida annab rahulolev klient, kes on saanud oma lõõgastuse, kelle ootusi on ületatud ja ta on õnnelik. Kõige ilusam inimene on ju puhanud ja hoolitsetud inimene!”