Ilusalongi etikett

 

Tere tulemast meie ilusalongi. Loodame, et tunnete end meie juures hästi. Täiuslike lõõgastushetkede nimel palume kliendil tähelepanu pöörata järgmistele punktidele.
  • Teenindamine oma kliente eesti, soome, inglise ja vene keeles.
  • Palume saabuda broneeritud hooldustele 10 minutit varem, et saaksite täielikult valmistuda lõõgastuseks.
  • Palume hooldustele saabudes end administraatori juures registreerida.
  • Palume enne hooldust võtta ära kõik ehted.
  • Kui teil on probleeme tervisega (kroonilised haigused, allergia) või selline tervislik olukord, millest klienditeenindaja peaks olema teadlik (näiteks rasedus), palume kindlasti seda eelnevalt mainida.
  • Kui teil on küsimusi hoolduste, toodete või riietuse osas, pöörduge meie klienditeenindaja poole. Meie klienditeenindajad aitavad teid meelsasti.
  • Palume öelda hoolduse ajal oma klienditeenindajale, kui teil on ebamugav, külm vms. Juhul kui soovite teha märkuse tehtud hoolduste kohta, palume seda teha kohe peale hooldusi enne salongist lahkumist. Salongil ei ole kohustust hilisemaid pretentsioone aktsepteerida.

Hoolduste broneerimine ja annulleerimine

  • Kõik hoolduste kirjeldused on leitavad Sinise Salongi kodulehelt. Meie professionaalsed teenindajad aitavad teid meelsasti nii telefoni, e-kirja teel kui ka kohapeal, kui vajate abi valimisel.
  • Broneeringuid saab teha kas helistades salongi või saates e-kirja. Palume lisada tellimusele oma nimi, soovitud hooldus, kuupäev ning kellaaeg. Kui tegemist on rühmatellimusega, palume kirjutada kõigi eesnimed ja soovitud hooldused.
  • Kui soovite teha broneeringu samaks või järgmiseks päevaks, palume võimaluse korral kontakteeruda salongiga telefoni teel.
  • Kui broneeringu kinnitust ei saabu, palume võtta uuesti ühendust salongiga telefoni või e-kirja teel.
  • Võimalikud muudatused broneeringutesse palume teha vähemalt 3 päeva enne saabumist. Hilisemaid muudatusi saame teha ainult võimaluse korral.
  • Palume kindlasti teavitada meid, kui soovite hoolduse annulleerida. Administraatoril on õigus küsida kliendilt, kes tühistab oma broneeringu vähem kui 24 tunnise etteteatamisega, 50% broneeringu kogumaksumusest.
  • Kui te ei jõua hooldustesse õigel ajal, palume sellest teavitada salongi telefonil +372 6606 994. Kui broneeringute ajakava on tihe, siis võib hoolduste aeg jääda hilinemise võrra lühemaks.

Teenuste eest maksmine

  •  Maksta saab teenuste ja toodete eest nii sularahas kui ka pangakaardiga.
  •  Sinine Salong jätab endale õiguse teha viimase hetke muudatusi hinnakirjas.
  •  Gruppidel on võimalik saada allahindlust. Allahindluse möönmine on individuaalne ja  sõltub grupi suurusest ning teenustest.

Soovitame

Hoia kokku väärtuslikku aega! Broneeri korraga mitu hooldust. Näohoolduse ajal saame Sulle pakkuda maniküüri ja käte parafiinihooldust. Samal ajal saab teha ka maniküüri ja pediküüri. Juuksuris olles võime pakkuda kulmude ja ripsmete hooldust, käte parafiinihooldust ja maniküüri.

Sinise Salongi kinkekaarte on võimalik soetada nii salongist kohapealt kui ka e-posti teel, juhul kui soovite elektroonilist kinkekaarti. Kinkekaardile pannakse kas teatud summa, valitud hooldus või pakett.